هماهنگی از طریق واتساپ:

09014660828

بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی
نام پرسشنامه :بازاریابی داخلی
نویسندگان :فورمن و مانی (1995)
پایایی :پایایی دارد
مقاله base :
شیوه امتیازدهی :طیف 5 گزینه ای لیکرت
قیمت :20000ریال
توضیحات :

بازاریابی داخلی، تبلیغ اهداف، مأموریت، محصولات و خدمات یک شرکت برای کارمندان خود است. اساساً، این یعنی شرکت شما محصولات، خدمات و برند خود را برای کارمندان خود بازاریابی می‌کند. در این حالت شرکت شما به جای “فروش” به مردم یا مصرف‌کنندگان بالقوه، در عوض به کارمندان خود محصولاتش را می‌فروشد. هدف از این کار بهبود مشارکت کارکنان در داخل، افزایش دسترسی کلی به برند و همچنین این که کارمندان بتوانند به مشتریان بالقوه ارزش ارائه دهند زیرا آن‌ها اهداف و چشم‌انداز شرکت را خود باور دارند و درک می‌کنند.



فایل ها

فایلعنوانتاریخ ثبت
پرسشنامه بازاریابی داخلیپرسشنامه بازاریابی داخلی1401/02/09
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top